• Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • +48 22 319 56 01

Biurowy pakiet startowy dla radców prawnych

Zawartość pakietu:

  1. Karta wizytowa 2-stronna 85x55: projekt graficzny, 3 warianty
  2. Koperta C5: projekt graficzny, 3 warianty
  3. Koperta DL: projekt graficzny, 3 warianty
  4. Teczka A4: projekt graficzny, 3 warianty + wykrojnik
  5. Papier firmowy: szablon dokumentu Ms Word, 2 warianty
  6. Logotyp Krajowej Izby Radców Prawnych: pliki graficzne do druku / publikacji WWW

Jak otrzymać pakiet?

Pakiet przeznaczony jest wyłącznie dla radców prawnych. Aby otrzymać pakiet, prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Po pozytywnej weryfikacji danych prześlemy na podany adres e-mail link do pobrania pakietu.

UWAGA! "Wzór dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych dla kancelarii radcy prawnego" jest elementem integralnym Pakietu, dostępnym - zgodnie z treścią umowy dot. przygotowania ww. dokumentacji - wyłącznie nowym radcom prawnym, którzy w 2016 roku złożyli ślubowanie. Krajowa Rada Radców Prawnych podjęła już działania mające na celu umożliwienie udostępnienia ww. opracowania wszystkim członkom samorządu. Po uzyskaniu zgody na dalsze rozpowszechnianie "Wzoru dokumentacji (...)" niezwłocznie poinformujemy tych z Państwa, którzy zgłosili za pośrednictwem poniższego formularza chęć jej otrzymania o tym fakcie oraz prześlemy odrębny link do pobrania dokumentacji.

Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych na formularzu jest Krajowa Izba Radców Prawnych w Warszawie z siedzibą w: Al. Ujazdowskie 41 lok. 2, 00-540 Warszawa. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.), w celu rejestracji zamówienia na Biurowy pakiet startowy dla radców prawnych. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania.

Powered by BreezingForms

Projekt stanowi odpowiedź zarówno na potrzeby członków samorządu radcowskiego, dla których status zawodowy może stanowić dodatkowy atut na drodze do uzyskania korzystnych ofert handlowo-usługowych, jak i też instytucji poszukujących możliwości prezentowania swojej oferty tej grupie odbiorców.